המרכז לבנייה, שיפוצים ואספקה טכנית 050-3336663

רצפה מחודשת בקלות!

אנו ממליצים לכם להיכנס לאחת מחנויות חומרי הבניין, או טמבוריה סמוכה, ולשטוף את העיניים בסוגי האריחים השונים. כיום הדבקת ריצוף היא הדרך הקלה לריצוף הרצפה.

כמו בכל תחומי החיים, גם הבית שלנו דורש תחזוקה וחידוש. רצפה חדשה היא דרך מצוינת לחידוש וריענון המראה הכללי של כל הבית. יחד עם זאת, מדובר בטרחה רבה, בשבועות עד חודשים של בלגן ולכלוך, והמחיר? לא זול בכלל.

הדבקת ריצוף הוא פתרון נח וזול לחידוש מראה הרצפה.

כיום, אם אין צורך בטיפול בצנרת, פתרון חכם הוא ריצוף על ידי הדבקה. בהדבקת ריצוף, העבודה נעשית על ידי הדבקת האריחים החדשים על גבי אלו הישנים. המראה שמתקבל הוא אותו הדבר כמו בריצוף הסטנדרטי. ההליך עצמו הוא מהיר יותר, חוסך את חוסר הנוחות הכרוך בהליך השיפוץ וגם זול בהרבה.

את האריחים לריצוף ניתן למצוא בטמבוריה המחזיקה חומרי בניין, או בחנות לחומרי בניין. זהו הזמן המושלם לחשוב מה הצרכים והרצונות שלנו כעת, ועל פיהם לבחור את האריחים החדשים.

בכל חנות לחומרי בניין, או טמבוריה שתכנסו אליהם תיווכחו שקיימים מספר סוגים של אריחים.

יש אריחים מבריקים- אריחים מסוג זה משדרים תחושה תמידית של ניקיון וברק. כדאי לקחת בחשבון כי באריחים אלו נוטים לראות לכלוך וטיפות מים ביתר קלות. אריחים רבים מסוג זה הם מעט מחליקים.

ישנם אריחי מט- אלו אריחים פחות מבריקים ויותר מחוספסים. כאשר אנו מעוניינים באריחים שלא יבלוט עליהם לכלוך, אריחי מט עם דוגמא מחורצת או מחוספסת יתאימו

גם אריחי הטרצו, חזרו שוב לאופנה. מדובר אריחים עמידים בעלי מראה מוכתם באופן טבעי, כך שכתמים יכולים 'להיבלע' בהם. מתאימים למשפחה עם ילדים קטנים.

קיימים היום אריחים דמויי פרקט. למראה חמים של פרקט, אך לריצוף פרקטי יותר של אבן במקום עץ.

ניתן להתרשם בחנות לחומרי בניין או בטמבוריה מגדלי האריחים השונים. ישנם אריחים גדולים מהממוצע- לקבלת מראה מרשים. אריחים אלו יתאימו לחלל גדול כמו הסלון. לרוב, מרצפת גדולה משמעותית היא גם יקרה יותר למטר.

לאחר שהריצוף המתאים נבחר, באמצעות הדבקת ריצוף, העבודה תתבצע בקלות וזריזות.

חיוג מהיר
דילוג לתוכן