המרכז לבנייה, שיפוצים ואספקה טכנית 050-3336663

צביעת קירות – עשה זאת בעצמך!

כבר לא חייבים בעל מקצוע כדי לקבל תוצאה יפה ואסטטית בצביעת קירות. בואו תלמדו כמה טיפים ושיטות שונות לצביעת קירות מוצלחת.

אם בעבר היו צבועים הקירות בעיקר בלבן, היום ניתן לראות על קירות הבתים צבעים בשלל צבעי הקשת., טכניקות עיצוב שונות ומגוונות ואפקטים מרהיבים של צבע. כל חנות לחומרי בניין או טמבוריה המכבדת את עצמה מעמידה לרשות הציבור הרחב מגוון עצום של צבעים ושלל תכשירים המיועדים לצביעת קירות. בנוסף לתכשירי הצבע עצמם ניתן גם לרכוש שלל מברשות, גלגלות ואביזרי עזר נוספים..

בחירת הצבע

החליטו איזה צבע אתם רוצים לתת לחדר אותו אתם מעוניינים לצבוע. תוכלו גם לשלב מספר גוונים. היעזרו במניפות צבעים אותם ניתן להשיג בחנות לחומרי בניין או בטמבוריה וכן ברחבי הרשת באתרים של חברות צבע מובילות. באמצעות מניפת הצבעים תוכלו לשלב מספר גוונים האהובים עליכם וליצור את השילוב המושלם עבורכם.

מהי השיטה העדיפה? מברשת או גלגלת?

צביעה טובה ואיכותית היא כזו שמשלבת בין השיטות השונות ועושה שימוש גם בגלגלת וגם במברשת. גלגלת מיועדת לצביעה של משטחים גדולים. הצביעה באמצעותה יוצאת אחידה וחלקה ללא סימנים של הברשה שמברשת נוטה להשאיר אחריה, לכן, חלק הארי של הצביעה מומלץ שתתבצע בשיטת הגלגלת. השימוש במברשת יעשה לצורך צביעת החיבורים בין הקירות, בסמוך למשקופים, לפנלים ולתקרה. משום שלגלגלת אין יכולת להגיע למקומות אלו. שימוש במברשת יבטיח כי גם אזורים אלו יקבלו את הטיפול המגיע להם ושרמת הגימור של הצביעה תהיה מספקת.

טכניקות ואפקטים של צבע

רשתות של חומרי בנין וכן כל טמבורייה שכונתית ממוצעת מציעות לרכישה מגוון מוצרים נלווים לצביעה,  המיועדים למתן אפקטים מיוחדים בצביעה של קירות. כל מוצר ייעודי כזה כולל בתוכו הדרכה מפורטת בנוגע לטכניקת הצביעה הנדרשת, שכבות הצבע, שימוש במברשות שונות ובדרכי צביעה שונות.- כל אלו במטרה להשיג את האפקט המבוקש. בין האפקטים ניתן למצוא אפקט דמוי זמש, אפקט מנצנץ, אפקט חולי ועוד, את האפקטים ניתן ליצור במגוון של גוונים וטקסטורות שונות

שיטות רבות ושונות לצביעת קירות. תוכלו ללמוד את הטיפים מהמקצוענים בתחום וליישם אותם בעצמכם.

 

חיוג מהיר
דילוג לתוכן