המרכז לבנייה, שיפוצים ואספקה טכנית 050-3336663

עיצוב הבית באמצעות צבע

חדר בבית או במשרד יכול להיות סתם עוד חלל מרוהט ומשעמם, או להפוך לחדר מעניין, אטרקטיבי ויפה שנעים הרבה יותר לשהות בו.

שדרוג החדר על ידי הוספת צבע

באמצעות צביעת הקירות בצבעים שונים, ניתן לשדרג משמעותית את חלל החדר ולהפיח בו חיים. בכדי לעשות זאת, לא נדרש אפילו לצבוע את כל קירות החדר, אלא ניתן "לשחק" עם צביעת החדר ולצבוע למשל קיר אחד בלבד, שני קירות נגדיים, עמודים או כניסה לחדר וכו'. צבעים וחומרי בניין הנדרשים למשימה ניתן למצוא בכל טמבוריה והאפשרויות הן רבות ומגוונות.

צבעים בהירים

לצבעים יש אמירה משל עצמם והם בעלי השפעה משמעותית על התחושה בחדר. צבעים בהירים נוטים להרחיב את חלל החדר וליצור תחושה של חלל פתוח ורחב, גדול מימדים, ללא גבולות שסוגרים ומצמצמים את החלל. ניתן להוסיף לחדר חיות וצבע גם במגוון צבעים בהירים, כמו למשל גווני צבעי הלבן וביניהם לבן פנינה, שמנת, צבע קרם ונוספים, וכן לבצע עיטורים ומרקמים שונים בעת הצביעה באמצעות ספוג וחומרי בניין נוספים שניתן לרכוש בטמבוריה.

צבעים כהים

בניגוד לצבעים הבהירים, צבעים כהים נוטים להקטין את חלל החדר, אך הינם בעלי קסם אישי משל עצמם, משווים מראה יוקרתי וחמים לבית, ונותנים תחושת חמימות נעימה וכיפית לשהייה בחלל החדר. על גבי קירות הצבועים בצבעים כהים ניתן לתלות מדפים, מסגרות לתמונות בצבע בהיר, והמראה מושלם ויפיפה.

צבעוניות

אם אתם מוכנים להעז, צביעת קירות הבית יכולה להיות הזדמנות לחדשנות ורעננות, על ידי צביעת הקירות בצבעים נועזים וצבעוניים במיוחד. בטמבוריה תוכלו למצוא מגוון צבעים שונים ויפיפים. כך למשל ניתן לצבוע קיר אחד בצבע ירוק מרענן, אדום כהה ונועז, סגול מרגיע או צהוב מחמם. תוכלו אף לשלב בין צבעים שונים, ליצור קיר בשילוב של פסים בצבעים שונים, וליצור יצירה של ממש על גבי קיר ביתכם. ריכשו בטמבוריה חומרי בניין מתאימים לצביעה מדויקת ומשולבת, והתחילו במלאכה.

צביעת קירות הבית היא הטאץ' המושלם שהיה חסר לכם כדי להפוך את הבית למקום נעים ומפנק כמו שתמיד חלמתם. האפשרויות רבות וכל שנותר הוא רק להחליט מהו הסגנון שלכם.

חיוג מהיר
דילוג לתוכן