המרכז לבנייה, שיפוצים ואספקה טכנית 050-3336663

טיפים לצביעת מתכת

חפצי מתכת נוטים להתיישן, להתקלף ולהעלות חלודה. קבלו כמה טיפים שיעזרו לכם לרענן מחדש חפצים ורהיטים ממתכת

אנו מוקפים חפצי מתכת שונים, בבית, במשרד ובעיקר בגינה. פרטי מתכת שונים הפכו לריהוט מרכזי כמעט כמו העץ. השימוש בהם נעשה לרוב באזורים מחוץ לבית- גינה או חצר: גדרות, פרגולות, ספסלים, שולחות וכדומה.  עם הזמן פריטי המתכת עלולים להעלות חלודה, להתיישן או להתקלף. צביעת המתכת תחזיר לחפצי המתכת את זוהרם ותחדש ימיהם כקדם.

מה עושים? קבלו כמה טיפים על צביעת מתכת ביתית לחידוש רהיטי מתכת.

אם אתם רוצים להשקיע ולהתאמץ, דרך הצביעה הבטוחה והמסורתית היא הדרך הנכונה עבורכם.

הדרך הארוכה

בשלב הראשון תצטרכו להשקיע זמן ומאמץ בניקוי וקילוף החלודה באמצעות מברשת ברזל או צמר פלדה. בשלב השני לאחר שווידאתם את ניקוי החלודה השתמשו ביסוד רב שימושי או ממיר חלודה אותו רכשתם בחנות לחומרי בניין או בטמבוריה מראש ובשלב השלישי צבעו את הרהיט/ החפץ בצבע המתאים למתכת או בספריי צבע. אם בחרתם לצבוע בתרסיס צבע, תדאגו לכסות את הפה ואת האף למנוע שאיפה וחדירה של התרסיס.

הדרך הקצרה

אם אתם רוצים לחסוך זמן, אתם ממהרים או שאתם סתם מתעצלים ישנם היום פתרונות צבע מתקדמים אותם תוכלו לרכוש בחנות לחומרי בניין או בטמבוריה והם יעשו עבורכם את רוב העבודה.

קיימים היום בשוק מבחר צבעי מתכת מתקדמים המיועדים לצביעה ישירה על החלודה ללא צורך בהכנה מוקדמת של החפץ/ הרהיט. צבעים כמו המרייט, המרטון ודומיהם.

אם הרהיט שלכם אינו פגום ממש והמצב שלו פחות או יותר תקין תוכלו להשתמש באחד מצבעים אלו ולקבל תוצאות מרשימות. צבעי מתכת אלו קיימים בצבעים ובגמורים שונים ומגוונים: מחוספס, חלק, מבריק, מט ועוד.

הציוד הנדרש:

סמרטוט, צבע למתכת המתאים לצביעה ישירה על חלודה, מברשת ולכה.

אחרי שרכשתם את הציוד הנדרש בטמבוריה או בחנות לחומרי בניין הדרך קצרה: תחילה נקו את הרהיט או החפץ בעזרת סמרטוט לאחר מכן צבעו שכבה אחת או שתיים בהתאם למצב החלודה ולרמת הכיסוי שאתם רוצים להשיג, (חשוב להמתין לייבוש בין השכבות) לאחר הייבוש צבעו בלכה שקופה לגימור מושלם.

בכל שאלה או בעיה פנו לחנות לחומרי בניין או לטמבורייה המתמחה בכך.

חיוג מהיר
דילוג לתוכן