המרכז לבנייה, שיפוצים ואספקה טכנית 050-3336663

חג שמח בבית המתחדש!

החגים בפתח וזהו זמן טוב להתחדש ולשפץ את הבית. מה חשוב לדעת לקראת השיפוץ, ומה לעשות כדי לחסוך במחיר.

שיפוץ הבית לחגים מקובל היום. זהו זמן מצוין לרענן את הבית, להתחדש ולשנות.

לקראת שיפוץ הבית לחגים כדאי לתכנן את יעדי השיפוץ. האם מתוכנן שיפוץ קליל או יסודי יותר. שיפוץ הוא זמן טוב לטפל בבעיות קיימות. כשמדובר בפגמים קלים, כמו עובש או חורים שיש למלא בקיר, מספיק לגשת לטמבוריה- שם יוכלו להמליץ על מוצרים מתאימים לטיפול בבעיה. לעיתים יש צורך בטיפול עמוק יותר, כמו במקרה של נזילה. מומלץ גם לחשוב קדימה ולמנוע בעיות עתידיות. אם מחדשים ריצוף, כדאי באותה הזדמנות להחליף צנרת ישנה.

כאשר מדובר בשיפוץ הבית לחגים, חשוב לעבוד עם בעלי מקצוע שמסוגלים להתחייב לעמידה בזמנים.

ככלל, כדאי תמיד לערוך סקר שוק. מצד אחד, חשוב שהשיפוץ יותאם ליכולות הכלכליות. מצד שני, שיפוץ נערך, לרוב, אחת לכמה שנים, ולכן יש עניין להשתמש בחומרים איכותיים. מומלץ להיות מעורבים בשיפוץ יחד עם הקבלן או בעל המקצוע המבצע. קודם השיפוץ אפשר לערוך טיול בחנויות ייעודיות, לבחון את חומרי הבנייה ולהבין את ההבדלים ביניהם, יתרונות וחסרונות של החומרים השונים. מומלץ לבדוק מול בעל המקצוע מהי תהיה עלות חומרי הבניין בקנייה דרכו ובכמה מדובר בקנייה ישירה מול החברה או החנות. לרוב, יש לבעלי מקצוע הסכמים מול החברות וניתן להשיג דרכם את חומרי הבנייה במחיר מוזל יותר.

כאשר מדובר בשיפוץ הבית לחגים, חשוב לעבוד עם בעלי מקצוע שמסוגלים להתחייב לעמידה בזמנים. כדאי להסתייע בשירותים של בעלי מקצוע שקבלתם עליהם המלצות ממכרים. חבל להיכנס לחג בלחץ של הרגע האחרון, או גרוע יותר, כשהשיפוץ עדיין בעיצומו.

הטאצ' הסופי של הבית הוא צביעת הקירות. מומלץ להיכנס לטמבוריה ולהתעדכן בסוגי הצבעים והטרנדים שקיימים היום בשוק. יש אין ספור אפשרויות להשגת כל מראה רצוי- מהרגוע והקריר ועד החמים והביתי. בטמבוריה יוכלו להמליץ לכם גם על כמויות הצבע הנדרשות ויתנו טיפים לצביעה- לאלו שרוצים לבצע את העבודה בעצמם.

זכרו, תקופת השיפוץ היא תקופה של אי סדר ויציאה מהשגרה, אך התוצאה משתלמת.

 

חיוג מהיר
דילוג לתוכן