המרכז לבנייה, שיפוצים ואספקה טכנית 050-3336663

החלפתו אמבטיות וטיפולים ברטיבות

כמויות המים האדירים שאנו משתמשים בהם במהלך שהותנו בחדר האמבטיה, נותנים לבסוף את אותותיהם, ועלולים לגרום לרטיבות ולמיני נזקים שונים, כגון בקטריות וכו'. בכדי למנוע את כל אלה, או לטפל ברטיבות קיימת, יש צורך בעבודה מקצועית ובתחזוקה שוטפת באמצעות חומרי בניין שניתן למצוא בכל טמבוריה.

כיצד נוצרת רטיבות

רטיבות נוצרת על ידי ספיגה של מים בחומר בעל נקבוביות, הגורמים לשינויים במבנה החומר והרכבו. הרטיבות גורמת לנזקים רבים, ולכן מומלץ להימנע ממנה עד כמה שאפשר. רטיבות גורמת לחלודה בברזלים הנמצאים בתוך הקיר, היחלשות הבטון, התנפחות הטיח ושברים וסדקים בו. כל אלה מביאים לכך שהקיר רפה וחלש, ולאורך זמן גם אינו בטיחותי. נוסף על כל אלה, במקום בו קיימת רטיבות עלולים להתרבות חיידקים ומיני בקטריות שונות, כך שהמקום בו קיימת רטיבות אינו סטרילי ועלול להוות מפגע בריאותי. לכן, עשו כל שביכולתכם כדי להימנע מרטיבות, ובמידה ונוצרה טפלו בה מיד.

בעל מקצוע

כאשר מטפלים ברטיבות, מומלץ להתייעץ עם בעל מקצוע ולא לנסות לפתור את הבעיה בעצמכם, שכן בעל מקצוע יוכל להעריך את חומרת הנזר והיקפו, ולבדוק אילו חומרי בניין ניזוקו, ואילו פעולות יש לבצע לשם תיקון, שיפוץ או חידוש החומרים שניזוקו. א בכל זאת אתם מביני עניין והחלטתם לטפל בנזק בעצמכם, חפשו טמבוריה בה תוכלו למצוא חומרי בניין כאוות נפשכם.

להתחדש בחדר אמבטיה חדש ומרענן

מעבר לטיפול בנזקים, טיפול ברטיבות היא הזדמנות מצוינת להחלפת אמבטיה באמבטיה מתאימה יותר עבורכם. אם אתם זקוקים לאמבטיה גדולה או קטנה יותר, מקלחון במקום אמבטיה, או אפילו לפנק את עצמכם בג'קוזי, תוכלו לעשות זאת המסגרת שיפוץ כולל וטיפול ברטיבות. מאחר שטיפול ברטיבות הוא בדרך כלל מקיף ודורש את שיפוץ החומרים שניזוקו, הוא יכול כבר להוות את היסודות להחלפת האמבטיה כולה.

נזקי הרטיבות הם הרסניים ומתפשטים, ומכלים חומרים שונים במהרה, לכן אם נוצרה אצלכם רטיבות טפלו בה מיד ואל תתמהמהו. חפשו בעל מקצוע או גשו לכל טמבוריה, וטפלו בנזק באופן מיד.

חיוג מהיר
דילוג לתוכן