המרכז לבנייה, שיפוצים ואספקה טכנית 050-3336663

איך לצבוע קירות? כל המידע!

חנויות לחומרי בניין מציעות מגוון מוצרים אשר מאפשרים לאנשים מן השורה לבצע תיקונים או שיפוצים קטנים בבית בכוחות עצמם. בכל טמבוריה תוכלו למצוא, למשל, מכלי צבע לצביעת קירות, ואבזרים נלווים אשר מאפשרים צביעה עצמאית של קירות הבית. ואכן, צביעת קירות היא לרוב עניין פשוט. עם זאת, כדאי להכיר את השיטות השונות לצביעת קירות, על מנת לבצע את הצביעה בצורה נכונה ואיכותית.

שיטות צביעת קירות שונות

צביעת קירות מתחלקת למספר סוגים. השיטה הראשונה היא צביעה פשוטה בצבע חלק. צביעה כזו ניתן ליישם באמצעות מברשת, או באופציה המומלצת יותר, באמצעות רולר. זוהי הצביעה הנפוצה ביותר, ואין צורך בידע מיוחד על מנת לבצע אותה. כל טמבוריה תשמח להציע לכם את הצבעים והאבזרים המתאימים, ולהדריך אתכם בתהליך, אשר כולל לעיתים דילול של הצבע, ובעיקר מריחה מדויקת של הצבע על הקיר במספר שכבות.

צביעה מיוחדת

בשונה מתחום הדפסה על קנבס, אם אתם מעוניינים במראה ייחודי ומעניין יותר לקיר שלכם, ישנה אפשרות ליצור דוגמאות מעניינות בצביעה על הקיר. אפשרות אחת היא צביעה בשיטת "ווש", שבה יוצרים מעין מריחות עגולות של צבע על הקיר, ליצירת קיר צבעוני בעל מראה מעניין ולא שגרתי. שיטה אחרת היא שימוש בצבעים מיוחדים, כמו צבעים זוהרים או צבעים בעלי אפקטים מיוחדים. הצביעה באמצעות צבעים אלה היא ברוב המקרים פשוטה מאד, כמו בכל צבע אחר, אך מומלץ לברר את ההוראות המדויקות של הצביעה. ישנה גם אפשרות נוספת, של שילוב מספר צבעים בצביעת הקיר. חנויות לחומרי בניין מציעות אבזרים ליצירה של "טפיחות" צבע על הקיר, על מנת לשלב בין הצבע הבסיסי לבין גוונים נוספים, אשר יוצרים עניין מיוחד ומראה יוקרתי וייחודי של הקיר.

צביעה אמנותית

בחנויות של חומרי בניין אפשר למצוא גם חומרים אשר מיועדים לצביעת קירות אמנותית. צביעה מוכרת כזו היא צביעה תלת ממדית, שבה הקיר מקבל מעין "זיזים" של צבע. בכל טמבוריה תוכלו למצוא חומרים המתאימים לצביעה כזו, אך למרות זאת, במקרה של צביעה מסוג זה מומלץ להיעזר באיש מקצוע מנוסה, על מנת לקבל תוצאה יפה ואיכותית.

חיוג מהיר
דילוג לתוכן