המרכז לבנייה, שיפוצים ואספקה טכנית 050-3336663

ציוד בטיחות לעובד

כלי עבודה – מוצאים בא.א הידרה!

זקוקים לציוד אינסטלציה?

מגוון רחב של ציוד בטיחות לעובד ומיגון לעובד – א.א הידרה

מחפשים ציוד של בטיחות ומיגון לעובד הגעתם למקום הנכון ביותר!

אנחנו בחברת א.א הידרה מספקים את כל ציוד בטיחות לעובד הדרוש לעובד כולל ציוד מיגון ובטיחות. תוכלו למצוא אצלנו מגוון רחב של בגדי עבודה, ציוד בטיחות והנעלה בכל המידות ובאיכות יצרן הגבוהה ביותר.

ציוד בטיחות

אנחנו בחברת א.א הידרה מספקים את כל ציוד הבטיחות הדרוש לעובד.
ציוד בטיחות ומיגון לעבודה כולל אביזרים שונים הכוללים מוצרים נגד החלקה, ציוד לעבודות בגובה – כמו ציוד סנפלינג, חליפות וחבלים, מסיכות ריתוך ועוד. אנחנו בא.א הידרה מבינים את החשיבות של שמירה על בטיחות העובדים שלכם ועל השימוש בעבודה בכלי עבודה שיכולים לסכן את העובדים ולכן חשוב לנו לספק לכם את הציוד הטוב ביותר שיבטיח את בטיחותכם ובטיחות העובדים שלכם.

ביגוד והנעלה

בנוסף לציוד בטיחות ומיגון לעובד תוכלו למצוא אצלנו ביגוד והנעלה מותאמים לעבודה. אנו מספקים בגדי עבודה, נעלי עבודה ומגוון רחב של ביגוד והנעלה המותאם לבעלי מקצוע שונים. תוכלו להזמין אצלנו את כל סוגי ביגוד והנעלה לעובד בהתאם לצורך ולדרישות הנחוצות לסוג העבודה והמקצוע שלכם.
א.א הידרה ותיהנו משירות של צוות מקצועי במקום!

מגוון רחב של ציוד בטיחות לעובד

אנחנו בחברת א.א הידרה מתמחים באספקת ציוד, בגדי עבודה, נעלי עבודה וציוד מיגון לעובדים.
תוכלו למצוא אצלנו מגוון רחב של מוצרים שונים שיענו על דרישותיכם. אנו מקפידים על שיווק ביגוד והנעלה של יצרנים וחברות ברמות איכות שונות שיוכלו להתאים לכל סוגי בעלי המקצוע במחירים אטרקטיבים. אצלנו תיהנו מרכישת בגדי עבודה איכותיים ונעלי עבודה בעלות עמידות לאורך זמן.

מידות

חברתנו א.א הידרה מספקת  ביגוד והנעלה לעובד במידות שונות. אצלנו תמצאו את בגדי עבודה או נעלי עבודה המותאמים לכל המידות הנחוצות לכם. אם אתם בעלי מקצוע או קבלנים המעוניינים לרכוש ביגוד והנעלה לעובדים שלכם אצלנו תמצאו בגדי עבודה וציוד מיגון ובטיחות לעובדים שלכם בכל המידות והגדלים הנחוצים.

חנות אספקה וציוד בטיחות לעובד

הגיעו אלינו כבר עכשיו – א.א הידרה ותיהנו משירות של צוות מקצועי במקום!
חיוג מהיר
דילוג לתוכן