המרכז לבנייה, שיפוצים ואספקה טכנית 050-3336663

חומרי בניין, צבעי טמבור, ציוד בטיחות

בונה/משפץ? א.א הידרה – המרכז לבנייה, שיפוצים ואספקה טכנית.

אם אתם חולמים על שיפוץ רציני בבית, או שיש לכם תכניות בניה כלשהם, בוודאי חיפשתם מקום משתלם לרכישת חומרי הבניין. כל מי שעוסק בעולם הבניה והשיפוצים זקוק תמיד לאספקת חומרי בניין, כלי עבודה ושאר אביזרים לעבודה שוטפת. אצלנו בא.א הידרה תוכלו למצוא את כל מה שאתם מחפשים במקום אחד. חומרי הבניין הם הבסיס לבניית הבית ולשיפוץ כך שאצלנו תקבלו את החומרים האיכותיים ביותר, הזולים ביותר ובשירות המקצועי והטוב ביותר.

איכות ללא פשרות!

א.א הידרה מחזיקים את חומרי הבניין האיכותיים והטובים ביותר. תוכלו למצוא אצלנו צבעי טמבור וצבעים אחרים באיכויות גבוהות. כמו כן, אנו מחזיקים בציוד הבטיחות המתקדם ביותר בשוק ובמלאי מגוון של הנעלה ובגדי עבודה. ניתן למצוא אצלנו כלי עבודה מסוגים שונים ואפילו כלי גינון ואביזרי גן שונים שישלימו לכם את שיפוץ ועיצוב הבית והגינה.

אצלנו, לא תצטרכו להתרוצץ בין חנויות חומרי הבניין השונות, הכל במקום אחד. במחלקות השונות של החנות תוכלו למצוא את מגוון המוצרים הדרושים עבורכם במהלך עבודת השיפוץ והבניה בכמויות הנדרשות, מכל הסוגים והדגמים הטובים ביותר.

שירות ומענה מקצועי!

חברתנו מעניקה שירות אישי ויחס חם לכל לקוחותינו. אצלנו תמצאו צוות עובדים מקצועי ורציני, בעל ניסיון של שנים וידע רב ועשיר בכל תחומי הבניה ומסביב לה. עובדי החברה יעניקו עבורכם ייעוץ מקצועי לפתרון כל בעיה, יספקו עבורכם הכוונה מלאה, יתמכו בכם בתהליך השיפוץ ויתנו עבורכם ייעוץ מקצועי לחיסכון בעלויות ולתוצאות טובות יותר. אנו נספק עבורכם את החומרים המתאימים והטובים ביותר לשימוש.

אל תהססו, פנו אלינו בהקדם ותקבלו ליווי מלא בכל תהליך הבנייה והשיפוץ כדי שתוכלו לרכוש את המוצרים הטובים ביותר שאתם זקוקים להם.

אנו בא.א הידרה תמיד כאן בשבילכם, לכל שאלה ולקבלת ייעוץ מקיף בכל הנוגע לבנייה, שיפוצים וחומרי הבניין. נשמח לשמוע מכם בטלפון או דרך אתר האינטרנט!

חיוג מהיר
דילוג לתוכן